INFORMACIJE O NAKUPU

Stroški dostave zavisijo od količine, teže in cene naročenih izdelkov. Pri nas je za naročila nad 40 € poštnina brezplačna oziroma strošek dostave krijemo mi.

Čas dostave paketa je odvisen od izbrane dostavne službe, dneva in ure naročila.

Večina paketov prispe do naročnika najkasneje v roku 3-5 delovnih dni.

  • V spletni trgovini poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, ki vam ponudi dve možnosti – da nakupujete naprej ali zaključite nakup. Izberite ustrezno možnost.
  • Ko boste z izbiro zaključili, preglejte, če so vsi naročeni izdelki v košarici, nato pa kliknite na gumb »Nadaljujete na blagajno«.
  • Na blagajni izberite želeno obliko dostave in način plačila.
  • Natančno preberite podatke o vašem naročilu in potrdite svojo izbiro.
  • Ko prejmemo vaše naročilo, ga naši sodelavci skrbno obdelajo, zapakirajo in oddajo dostavni službi. O poteku naročila boste obveščeni tudi po e-pošti.
  • Najkasneje v roku 3-5 delovnih dni, bo vaš paket dostavljen tja, kamor ste ga naročili.

Če dopoldne težko prevzamete pošiljko, Pošta Slovenije omogoča tudi dostavo pošiljke na vašo najbližjo pošto, bencinski servis ali paketomat. To storite tako, da kliknite na rumeni gumb ob zaključku plačila v razdelku “DOSTAVA” in izberite lokacijo pošte, paketomata ali drugega servisa.

Račun boste prejeli na svoj e-poštni naslov, priložen pa bo tudi paketu, ki ga boste prejeli na dom.

INFORMACIJE O PLAČILU

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • Plačilo s kartico preko aplikacije PayPal (Le-to je mogoče tudi brez PayPal računa);
  • Plačilo s PayPalom;
  • Plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija);
  • Plačilo po povzetju.

Naročilo lahko spremenite, preden je le-to obdelano. To storite tako, da v čim krajšem času pošljete sporočilo na [email protected] ali odgovorite na mail, ki ste ga prejeli ob naročilu.

Nekateri ponudniki imajo možnost sledenja in obveščanja o pošiljki.

V kolikor je takšna opcija na voljo, vas ponudnik sam obvesti preko e-pošte ali SMS sporočila o aktualnem statusu pošiljke.

Če je poškodovana le zunanjost paketa, ni potrebno narediti ničesar, saj so izdelki v paketih ravno za takšne primere dodatno zaščiteni.

V kolikor bi prišlo do poškodbe samega izdelka v paketu, pa imate možnost vračila oziroma zamenjave izdelka. V postopku se ugotavlja, kje in kako je do poškodbe prišlo. Več informacij o tem najdete v splošnih pogojih.