INFORMACIJE O NAKUPU

Stroški dostave zavisijo od količine, teže in cene naročenih izdelkov. Poleg tega imajo tudi dostavne službe različne cene in pa cena zavisi tudi od dodatnih storitev (npr. odkupnina, posebna dostava …). Cena se izračuna oz. je vedno razvidna ob zaključku nakupa. Za posamezne države se končna cena izračuna ob zaključku nakupa glede na lokacijo.

Čas dostave paketa je odvisen od izbrane dostavne službe, dneva in ure naročila.

Večina paketov prispe do naročnika najkasneje v roku 3-5 delovnih dni.

  • V spletni trgovini poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, ki vam ponudi dve možnosti – da nakupujete naprej ali zaključite nakup. Izberite ustrezno možnost.
  • Ko boste z izbiro zaključili, preglejte, če so vsi naročeni izdelki v košarici, nato pa kliknite na gumb »Nadaljujete na blagajno«.
  • Na blagajni izberite želeno obliko dostave in način plačila.
  • Natančno preberite podatke o vašem naročilu in potrdite svojo izbiro.
  • Ko prejmemo vaše naročilo, ga naši sodelavci skrbno obdelajo, zapakirajo in oddajo dostavni službi. O poteku naročila boste obveščeni tudi po e-pošti.
  • Najkasneje v roku 3-5 delovnih dni, bo vaš paket dostavljen tja, kamor ste ga naročili.

Določeni ponudniki dostavnih storitev vam omogočajo, da lahko spremenite dostavo vaše pošiljke tudi, ko je ta že na poti k vam. V SMS ali elektronskem sporočilu prejmete povezavo do njihove spletne aplikacije, kjer lahko za vaš paket določite drug naslov ali način dostave (na primer v Paketomat ali na izbran bencinski servis, dostava na drug datum, ponovna dostava, …).

Se pravi je sedaj način in čas dostave popolnoma v vaših rokah, zato tudi ne upoštevamo več posebnih želja v opombah, saj nanje nimamo več vpliva, ampak s paketom “upravlja” kupec oz. naročnik sam.

Prav tako lahko, v primeru, da vas ni bilo doma ob dostavi, ponovno naročite dostavo paketa v vaši lokalni poštni poslovalnici, saj na SMS prejmete obvestilo o dostavi paketa, sledilno številko paketa ter predviden datum dostave.

Račun boste prejeli na svoj e-poštni naslov, priložen pa bo tudi paketu, ki ga boste prejeli na dom.

Kodo ali kupon za popust unovčite tako, da ob zaključku nakupa, na blagajni, čisto zgoraj nad svojimi podatki kliknete na “Kliknite tukaj za vnos kode” in odpre se polje, v katerega vpišete vašo kodo za popust (primer kode: POPUST123):

popustkupon

Bodite pozorni, saj se kode za popust in ostali popusti ne seštevajo – na voljo je le eno polje za popust, zato si izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Na primer pri akcijah, kjer prejmete brezplačni izdelek, ne morete dodati še kode za popust. Prav tako koda za popust v določenih primerih ne bo delovala, če imate v košarici že izdelek z večjim popustom, kot ga ponuja koda oz. kupon za popust.

INFORMACIJE O PLAČILU

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • Plačilo s kartico preko spletnih plačilnih sistemov;
  • Plačilo po povzetju.
  • Plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija);

Naročilo lahko spremenite, preden je le-to obdelano. To storite tako, da v čim krajšem času pošljete sporočilo na [email protected] ali odgovorite na mail, ki ste ga prejeli ob naročilu.

Nekateri ponudniki imajo možnost sledenja in obveščanja o pošiljki.

V kolikor je takšna opcija na voljo, vas ponudnik sam obvesti preko e-pošte ali SMS sporočila o aktualnem statusu pošiljke.

Če je poškodovana le zunanjost paketa, ni potrebno narediti ničesar, saj so izdelki v paketih ravno za takšne primere dodatno zaščiteni.

V kolikor bi prišlo do poškodbe samega izdelka v paketu, pa imate možnost vračila oziroma zamenjave izdelka. V postopku se ugotavlja, kje in kako je do poškodbe prišlo. Več informacij o tem najdete v splošnih pogojih.