Pogosta vprašanja

INFORMACIJE O NAKUPU

Kakšni so stroški dostave pri spletnem nakupu?

Stroški dostave zavisijo od količine, teže in cene naročenih izdelkov. Poleg tega imajo tudi dostavne službe različne cene in pa cena zavisi tudi od dodatnih storitev (npr. odkupnina, posebna dostava …). Cena se izračuna oz. je vedno razvidna ob zaključku nakupa. Za posamezne države se končna cena izračuna ob zaključku nakupa glede na lokacijo.

V kolikšnem času bom prejel paket?

Čas dostave paketa je odvisen od izbrane dostavne službe, dneva in ure naročila.

Večina paketov prispe do naročnika najkasneje v roku 3-5 delovnih dni.

Kako poteka naročilo?
  • V spletni trgovini poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, ki vam ponudi dve možnosti – da nakupujete naprej ali zaključite nakup. Izberite ustrezno možnost.
  • Ko boste z izbiro zaključili, preglejte, če so vsi naročeni izdelki v košarici, nato pa kliknite na gumb »Nadaljujete na blagajno«.
  • Na blagajni izberite želeno obliko dostave in način plačila.
  • Natančno preberite podatke o vašem naročilu in potrdite svojo izbiro.
  • Ko prejmemo vaše naročilo, ga naši sodelavci skrbno obdelajo, zapakirajo in oddajo dostavni službi. O poteku naročila boste obveščeni tudi po e-pošti.
  • Najkasneje v roku 3-5 delovnih dni, bo vaš paket dostavljen tja, kamor ste ga naročili.
Ali lahko sledim pošiljki?

Nekateri ponudniki imajo možnost sledenja in obveščanja o pošiljki.

V kolikor je takšna opcija na voljo, vas ponudnik sam obvesti preko e-pošte ali SMS sporočila o aktualnem statusu pošiljke.

Kaj naredim v primeru, če je paket poškodovan?

Če je poškodovana le zunanjost paketa, ni potrebno narediti ničesar, saj so izdelki v paketih ravno za takšne primere dodatno zaščiteni.

V kolikor bi prišlo do poškodbe samega izdelka v paketu, pa imate možnost vračila oziroma zamenjave izdelka. V postopku se ugotavlja, kje in kako je do poškodbe prišlo. Več informacij o tem najdete v splošnih pogojih.

Ali lahko spremenim naročilo?

Naročilo lahko spremenite, preden je le-to obdelano. To storite tako, da v čim krajšem času pošljete sporočilo na [email protected] ali odgovorite na mail, ki ste ga prejeli ob naročilu.

Ali lahko naročim pošiljko v paketomat ali drugo lokacijo?

Določeni ponudniki dostavnih storitev vam omogočajo, da lahko spremenite dostavo vaše pošiljke tudi, ko je ta že na poti k vam. V SMS ali elektronskem sporočilu prejmete povezavo do njihove spletne aplikacije, kjer lahko za vaš paket določite drug naslov ali način dostave (na primer v Paketomat ali na izbran bencinski servis, dostava na drug datum, ponovna dostava, …).

Se pravi je sedaj način in čas dostave popolnoma v vaših rokah, zato tudi ne upoštevamo več posebnih želja v opombah, saj nanje nimamo več vpliva, ampak s paketom “upravlja” kupec oz. naročnik sam.

Prav tako lahko, v primeru, da vas ni bilo doma ob dostavi, ponovno naročite dostavo paketa v vaši lokalni poštni poslovalnici, saj na SMS prejmete obvestilo o dostavi paketa, sledilno številko paketa ter predviden datum dostave.

Ali ob naročilu prejmem tudi račun?

Račun boste prejeli na svoj e-poštni naslov, priložen pa bo tudi paketu, ki ga boste prejeli na dom.

Kako unovčim kupon ali kodo za popust?

Kodo ali kupon za popust unovčite tako, da ob zaključku nakupa, na blagajni, čisto zgoraj nad svojimi podatki kliknete na “Kliknite tukaj za vnos kode” in odpre se polje, v katerega vpišete vašo kodo za popust (primer kode: POPUST123):

Bodite pozorni, saj se kode za popust in ostali popusti ne seštevajo – na voljo je le eno polje za popust, zato si izberite tistega, ki vam najbolj ustreza. Na primer pri akcijah, kjer prejmete brezplačni izdelek, ne morete dodati še kode za popust. Prav tako koda za popust v določenih primerih ne bo delovala, če imate v košarici že izdelek z večjim popustom, kot ga ponuja koda oz. kupon za popust.

INFORMACIJE O PLAČILU

Kakšne oblike plačila so na voljo v spletni trgovini?

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • Plačilo s kartico preko spletnih plačilnih sistemov;
  • Plačilo po povzetju.
  • Plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija);
Različni načini plačila in dostave

Naša spletna trgovina ponuja več različnih načinov plačila in dostave. Način plačila in dostave si lahko izberete v procesu nakupa.

Plačilo preko online plačilnih sistemov

Plačilni sistemi so bolj varni načini plačevanja, saj omogočajo, da plačujete s kreiranim računom ali pa s kreditnimi karticam, kjer plačilni sistem deluje kot “online” POS terminal in tako poskrbi še za dodatno zaščito podatkov.

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavijo na dom. Izdelek plačate osebi, ki ga dostavi. Pri dostavi plačate tudi strošek dostave (poštnino), strošek pošte ali dostavne službe za storitev “odkupnina” in odkupnino (vrednost izdelkov). Poštnina se obračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali dostavnih služb in je navedena ob zaključku nakupa. V primeru, da vas ni doma, vas bo izdelek čakal na pošti oz. v distribucijskem centru dostavne skužbe, ki ste jo izbrali. Plačali ga boste ob prevzemu.

Plačilo po predračunu

Če ste se odločili za plačilo po predračunu, se sklicujte na podatke:

Argos Media d.o.o.

Ukmarjeva street 4

1000 Ljubljana

Matična št: 3923304

Davčna št: SI 37119393

TRR: 03171-1001280867

IBAN: SI56 0317 1100 1280 867

SWIFT: SKBASI2X

Banka: SKB d.d., Slovenska cesta 56, 1000 Ljubljana

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 12835). V polju koda namena lahko izberete OTHR.

Naročeni izdelki bodo odpravljeni takoj po prejetem plačilu!